Enpä ole sitä tainnut tänne koskaan kirjoittaakaan, mutta rakastan luistelemista. Olen aina pitänyt siitä, mutta löydettyäni jokunen vuosi sitten itselleni juuri ne oikeat luistimet, jotka ovat kauniit, mutta myös ihanat jalassa, olen hurahtanut siihen täysin. Nykytalvet ovat vähän heikkoja luistelun suhteen, mutta olen onnekas ja asun isohkossa kaupungissa, jossa pääsen luistelemaan keinojäälle. Toki myös halliin pääsisi, mutta itse tykkään luistella raittiissa ilmassa.

Ennen joulua näin kaupassa ihanan kuusenkoristepaketin, jossa oli tietenkin...yllätys, yllätys.......luistimet!

Silloin oli jouluun vielä pitkä aika, enkä niitä heti ostanut. Ja tietenkin sitten autuaasti unohdin koko asian. Tänään yht'äkkiä sitten ne muistuivat mieleeni ja lähdin samaiseen kauppaan niitä toiveikkaana etsimään. Eipä niitä tietenkään enää tähän aikaan joulukoristehyllystä löytynyt, lähes tyhjät olivat jo koristehyllyt muutenkin.

Pettyneenä lähdin laahustamaan kassalle päin. Kassojen lähellä on hylly, jossa oli lastenvaatteita. Jotenkin katseeni kiinnittyi johonkin siihen hyllyyn kuulumattomaan, ja mikäs siellä minua odottikaan hanskojen joukossa? Juuri se paketti, jota olin tullut etsimäänkin :). Eli minä sain ne!

Jotenkin tuntui siltä, että ne luistinkoristeet oli tarkoitettu juuri minulle 😊. Tuolla ne nyt kimaltelevat, kuusessamme, ja saavat roikkua siellä Nuutinpäivään saakka 😍.


Tässäpä kuva koristeista, ja pääsivätpä kuvaan mun omatkin luikkarini, vertailun ja huvin vuoksi :).

26063638_10156194222764236_4361211984914