Olen ollut viimeisen parin viikon ajan melkoisen kiireinen töissä ja vauhti on vienyt mehuja siihen malliin, etten sitten illalla olekaan jaksanut lainkaan kortteilla, vaikka postiluukusta on tupsahdellut kuoria ihanine inspiraatioineen. Tänään aamupäivällä ennen Särkänniemeen lähtöä olikin aikaa ja energiaa tehdä noita jo valmiiksi mietittyjä kortteja...

Olen ollut nyt muutamassa ringissä mukana ja tässä niiden satoa. Poikamaisia kortteja tehtiin yhdessä Tellihanin, Sarin ja Svetan kanssa. Tässä omat ja tämän "poikaringin" viimeiset korttini...

Sarilta tuli tällaiset ihanat hieman vanhahtavat tarvikkeet. Miettimisessä meni tosi kauan, mutta itse tykkään kovasti tästä kortista :) Kiitos Sari!



Tellihani laittoi hauskan paketin kaikkea kivaa, hieno stop-merkki ja suloisia ambulansseja....minä vaan olin sillä tuulella, että ambulanssi naamioitui rokkipakettiautoksi...;) Kiitos Tellihani!



Tarjankin  ringissä kortteiltiin ja aihe oli vapaa. Tämäkin rinki päättyi tähän korttiin. Nämä sievät, tyttömäiset materiaalit tulivat Johannalta. Kiitos :)



Kevään juhlat ringissä tehdään vielä kortti minun materiaaleistani ja Tiinan materiaaleista. Tällä kertaa syntyi kortti ylioppilaalle. Kortistani tuli aikalailla alapainotteinen. Onneksi ei näytä ihan noin pahalta oikeasti kuin miltä tässä kuvassa näyttää. Ihana oli näistä tarvikkeista kasata korttia...kiitos Katja!