Tällä kertaa olikin minun vuoroni lähettää kuoret mätäkuun ringissä. En osannut päättää, mitä laittaisin, joten laitoin sitten vähän kaikkea :-). Tämmöisiä juttuja kuoresta löytyi:

2013-07-23-1613-normal.jpg

Tykkään kovasti tuosta leimasta, vaikka se onkin aika vaikea värittää. Ensimmäisestä kortistani tuli tuollainen utuisen näköinen.

2013-07-23-1618-normal.jpg

Tästä toisesta kortistani tykkään itse eniten. Vaikka se onkin aika vaalea minun tekemäkseni, se on minusta ihan onnistunut. Tämä kortti on myös aika runsas minun tekemäkseni. Yleensä tekemissäni kortissa on vähemmän kaikkea.

2013-07-23-1626-normal.jpg

Tämä kolmas korttini on jo enemmän minun näköiseni kortti. Olen huomannut, että käytän yleensä aika kirkkaita värejä.

2013-07-23-1627-normal.jpg

Koska tavaraa kuoressa oli paljon, riittivät ne vielä neljänteenkin korttiin. Kirkkaat värit tässäkin. Tuo hiusten värittäminen tuotti minulle näissä kaikissa korteissa päänvaivaa. Tällä kuitenkin nyt mentiin.

2013-07-23-1625-normal.jpg

Vielä jotain jäi jäljellekin:

2013-07-23-1617-normal.jpg

Tiinan ja Anu-Riikan   sekä Tainan kortit löytyvät nimeä napsauttamalla.

Seuraavaksi ja viimeiseksi materiaalit lähettää Taina ja ne ovatkin ringin viimeiset matskut. Harmi :(, sillä on kyllä mukavaa tehdä toisen valitsemista aineksista oman näköinen kortti ja katsella millaisia taideteoksia toisilta samoista materiaaleista syntyy.